poniedziałek, 21 maja 2012

W poszukiwaniu kremu idealnego...


Chciałam się podzielić moją opinią na temat kremu firmy Dermedic HydraIn2 krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu. 

Składniki aktywne: Gliceryna + Dub Diol (specjalny układ nawilżający), Mocznik, Abil OSW5 (czynnik kondycjonujący skórę), Masło Shea, Witamina E.

Opis producenta:
Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu z serii Hydrain2 przeznaczony jest do pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, cienkiej, napiętej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i pieczenia, nie tolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach skóry, chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek.

Zakupiłam go w promocji w Superpharm przy wydaniu 150 zł można było go zakupić za 10 zł. Szukałam kremu, który nawilży moją skórę, a jednocześnie nie zapcha jej. 
Krem jest biały i bardzo gęsty, na początku jego zapach podobał mi się, ale po dłuższym używaniu zaczął mi przeszkadzać. Przez swoją konsystencję jest dość uciążliwy w nakładaniu na twarz, miałam wrażenie, że strasznie naciągam sobie skórę. Po nałożeniu go wieczorem rano skóra na brodzie i przy nosie nie była nawilżona, próbowałam go zastosować go pod makijaż, ale wchłaniał się zbyt długo, a wiadomo rano nie ma się na to zbyt dużo czasu. Kremu zostało mi go na 1 czy 2 aplikacje, ale męczę go strasznie. Myślę, że nie zakupię go ponownie, bo nie widzę efektu nawilżenia a boję się, że uzyskałabym nim efekt naciągnięcia. Generalnie nie polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz