czwartek, 17 maja 2012

Moje oczyszczanie twarzy


Dziś chciałabym Wam przedstawić produkt firmy La Roche-Posay żel  oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej. 



















 Zakupiłam go jakiś czas temu w Superpharm na promocji za 18.99 zł, cena regularna to 21.99 zł. Jako, że moja buzia ma skłonności do wyprysków, a jednocześnie po nałożeniu podkładu uwidaczniają mi się suche skórki przy nosie i na czole ciężko dobrać kosmetyk, który nie zapcha, a jednocześnie nie wysusza. Jednak temu żelowi to się udaje. 

Jak to żel na dość płynną konsystencję, jest przezroczysty, po nałożeniu na twarz zaczyna się pienić. Oczyszczam nim twarz po zmyciu makijażu płynem micelarnym. Świetnie oczyszcza buzię, myję nim nawet okolice oczu i nie są po nim nawet zaczerwienione, po jego zastosowaniu czuje się świeżość i że skóra jest naprawdę oczyszczona. Na pewno znacie szmatki muślinowe do twarzy, ja znalazłam swój zamiennik „pożyczyłam” od synka tetrową pieluszkę (oczywiście nie była wcześniej używana), pocięłam ją na mniejsze szmatki i tak oczyszczam twarz z makijażu. Po zastosowaniu tej techniki bużka jest gładka, bardzo miękka i lekko nawilżona. Polecam ten produkt serdecznie.

3 komentarze:

  1. hejjj, ile ma Twoj maluszek?! napisz cos wiecej koniecznie!!!

    nie mozna obserwowac bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć mój synuś ma 3,5 miesiąca:) kurcze faktycznie nie ma obserwacji, nie zauważyłam wcześniej, muszę się poradzić jak to zrobić.

    OdpowiedzUsuń