poniedziałek, 28 maja 2012

Clinique, Instant Lift for Brows

Dziś chciałam przedstawić kredkę do brwi i do rozjaśniania łuku brwiowego Clinique, Instant Lift for Brows. Jest to dwustronna kredka, której nie trzeba ostrzyć. Po jednej stronie znajduje się brązowa kredka do brwi, a po drugiej sztyft do rozjaśniający.

 

 

 

 

 

Sztyft delikatnie rozjaśnia, nie pozostawia brokatowego połysku lecz delikatne i subtelne rozjaśnienie. Kredka jest trwała i delikatnie podkreśla linię brwi. Ja posiadam ją w kolorze 03 deep brown, ale myślę, że nie jest to bardzo ciemny odcień, spokojnie może do używać dziewczyna o jasnej karnacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Są też minusy, a mianowicie cena około 70 zł, może gdyby produktu było więcej byłaby ona zasadna, ale nie jest go zbyt dużo. Kolejnym minusem jest to, że trzeba uważać przy używaniu, aby produkt nie wypadł z opakowania, wkłady nie trzymają się w środku.

Jako, że ja dostałam ten produkt w prezencie imieninowy jestem z niego zadowolona, ale myślę, że tego typu produkty można kupić w lepszej cenie, więc sama chyba go nie kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. ja wciąż szukam swojej idealnej kredki do brwi:((
    Marzy mi się super jasna, niestety nie mogę takiej znaleźć hlip hlip:(
    Ta wygląda całkiem fajnie, ale ja wolę kredki w ołówku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że są jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń