środa, 20 czerwca 2012

Moje pierwsze denko

tak jak w tytule dziś pierwszy projekt denko na moim blogu.



Zaczynając od lewej Ziaja oliwkowy płyn do higieny intymnej, przez ostatnich kilka lat używałam Lactacyd Femina ale ostatnio często zdarzały mi się podrażnienia, więc postanowiłam zmienić płyn i przy tej dużej butli z Ziaji nic się nie działo. Teraz w kolejce czeka płyn z Białego Jelenia, ale myślę, że wrócę do tej Ziaji.

Następnie szampon Garnier olejek z awokado i masło karite, ładnie pachnie, fajnie się pieni, włosy myję co dwa dni w czasie upałów. Dobry szampon za niewielką cenę, godny polecenia. Wcześniej używałam Garniera drożdże piwne i owoc granatu i byłam jeszcze bardziej zadowolona, a w kolejce czeka Garnier do włosów farbowanych z olejkiem arganowym i żurawiną.

Kolejny jest oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej La Roche-Posay pisałam o nim posta, bardzo dobry żel, polecam.

Na dole krem Avene, Creme pour Peaux Intolerantes krem do skóry nadwrażliwej, krem bardzo mi się spodobał, sprawdził się pod makijaż, dobrze nawilżał i jak zapewnia producent nie podrażniał skóry.

Na  końcu perfumy Moschino Funny niestety perfumy mi się kończą, jest to dość słodki zapach, ja jestem zwolenniczką lekkich owocowo cytrusowych zapachów ale bardzo lubiłam te perfumy, często też byłam pytana o to czym pachnę.


2 komentarze:

  1. nie rozumiem o co chodzi z tymi denkami? mogłabyś mi to wytłumaczyć bo już na kilku blogach to widziałam. ;)
    proszę o odpowiedź na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super denko. mi strasznie ciężko zużywa się perfumy, nawet kilka lat. zapraszam do obserwowania mojego bloga, odwdzięczę się tym samym. :)

    OdpowiedzUsuń